اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نجات ۳ گم‌شده در جنگل ابر شاهرود/ نجات 2 خانواده از سیل پارک ملی کویر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان گفت: سه فرد مفقودشده در منطقه شیخ چشمه جنگل ابر شاهرود به کمک نیروهای امدادی نجات یافتند.

نجات ۳ گم‌شده در جنگل ابر شاهرود/ نجات 2 خانواده از سیل پارک ملی کویر

علی‌آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: شب گذشته سه نفر در منطقه شیخ چشمه جنگل ابر شاهرود گم شدند.

وی ساعت مفقود شدن این افراد را ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: افراد گم‌شده عضو یک خانواده هفت نفری بودند که برای تفریح به جنگل ابر آمدند و از آنها جدا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان با بیان اینکه پس از اعلام مفقودی این افراد، تیم امداد و نجات برای جست‌وجو به جنگل ابر اعزام شد، افزود: این عملیات تا ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه به طول انجامید.

یحیایی تعداد افراد حادثه‌دیده را سه نفر دانست و اضافه کرد: حادثه‌دیدگان توسط عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مکانی امن منتقل شدند.

وی بیان کرد: پایگاه عامل در این عملیات، پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر بوده است و نیروهای هلال احمر ازجمله ابوالحسن محمدی، علیرضا عامری، یعقوب ارباب‌مجنی، نورالله حدیدی، امیر رضویان و شهرام حمامی در این عملیات امدادرسانی کردند.

نجات 2 خانواده گردشگر از سیل در پارک ملی کویر 

رضا شاه‌حسینی‌مقدم، رئیساداره پارک ملی کویر نیز به فارس گفت: علی‌رغم اخطارهای قبلی مبنی بر عدم ورود به مسیر جاده سنگ‌فرش با توجه به بارندگی‌های شدید، دو خانواده اهل استان‌های گلستان و تهران پس از نزدیک به ۲۴ ساعت گرفتاری در باتلاق و سیل توسط یگان حفاظت پارک ملی کویر نجات یافتند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول